BBC – Life 2009: Insects

ارسال شده توسط منصور کلاگر | ۲۱:۲۸ | 0 نظرات »


BBC – Life 2009: Insects – قسمت ششم: حشرات

BBC: Life نام آخرین و جدیدترین مجموعه از مستندهای فوق العاده ی بی بی سی می باشد که این بار به سراغ گونه های مختلف گیاهان ، جانواران و دیگر موجودات کره ی زمین می رود و نحوه ی زندگی آن ها را به تصویر می کشد. دوربین بی بی سی در این مجموعه بسیار بیش از حد تصور زیبایی های این جهان هستی را به تصویر کشیده است و قطعا صحنه ها و مطالب آموزنده تری را نسبت به مجموعه های قبلی خود به تصویر می کشد و تکنیک فیلمبرداری کاملا حرفه ای سازندگان این مجموعه را به همگان نشان می دهد. این مجموعه ی بی نظیر در حدود 4 سال و با زحمات بسیاری ساخته شده است که از طرف BBC توانسته است جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد. همچنین در انتهای هر قسمت شما شاهد پشت صحنه ی آن خواهید بود که چگونه سازندگان این مجموعه به فیلمبرداری و شکار لحظه ها پرداخته اند.


این مجموعه دارای 10 قسمت زیبا و خیره کننده می باشد که با کیفیت بسیار مناسب جهت دانلود شما کاربران عزیز و همیشگی پرشین دان قرار خواهد گرفت.


خلاصه ی قسمت ششم:

حشرات! این گونه از موجودات اغلب دارای پوشش سخت بر روی بدن خود هستندکه باعث می شود آن ها را از خطرات و حوادث در امان نگه دارد. شما در این قسمت دعوای چند زنبور و همینطور صحنه ای بسیار بی نظیر از ملیون ها پروانه زیبا را مشاهده می کنید. اگر تا به حال جمع آوری آذوقه توسط مورچه ها را در جایی ندیده اید ، در این قسمت به خوبی مشاهده می کنید که چگونه ملیون ها مورچه ساقه ی درختان را قطع می کنند و آن ها را به لانه هایشان می برند…


مشخصات فایل ویدئویی :

نام ریلیز: BBC Life (2009) DVDRip XviD AC3 MVGroup

تاریخ انتشار: 14 December 2009

مدت زمان فیلم : 00:58:47

رزولوشن تصویر :
704×400

تعداد فریم در ثانیه : 23.976

مشخصات صدا :
MP3, Stereo, 48Khz, 128Kbps

سال ساخت :
2009

زبان : انگلیسی


صفحه دانلود – حجم 747 MB


"

0 نظرات